Мабуть, всі погодяться, що якість комунікацій прямим чином впливає на ефективність співробітників і результати проєктів. Що вже говорити про особисте життя! І якщо вже XXI століття — це епоха інтернету і технологій, тому крім спілкування в режимі «life», необхідно вчитися і правильному онлайн-спілкуванню.
Етикет часто асоціюють з чимось архаїчним. Сьогодні популярна думка, що жорсткі правила поведінки в суспільстві вже ні до чого. Але в цифровому світі, та й в офлайн, це не зовсім так. Онлайн ми набагато частіше робимо помилки в спілкуванні, тому що не бачимо співрозмовника і повністю залежимо від можливостей використовуваної платформи. Особливо це стосується ділових листувань. А етикет допомагає уникнути затримок і ймовірності бути неправильно зрозумілим.
Розумно припустити, що дотримання правил комунікацій допоможе знизити ризики виникнення негативних ситуацій і спростити процес взаємодії зі співрозмовником. Проте не існує загальноприйнятого кодексу онлайн-етикету.
Портал Studway склав цілий список правил онлайн-етикету та розпитав психологів стосовно того, як діяти у різних онлайн-ситуаціях на роботі. Ми ж структурували цей матеріал та пропонуємо вам слайди з актуальними орієнтирами з діджитал-етикету.