Подяка Національному центру Олександра Довженка


Національний Центр Олександра Довженка передав Центру українських студій Чорноморського національного університету імені Петра Могили низку своїх видань. Це, зокрема, каталоги українських фільмів 2012-2014 рр., колективну монографію «Кінематографічна ревізія Донбасу», видання «Ентузіязм: симфонія Донбасу», а також колекції DVD-дисків «Іван Миколайчук», «Юрій Іллєнко».

 
Ці матерали будуть використовуватися в рамках роботи Центру українських студій ЧНУ імені Петра Могили, а також у навчальній, науковій, виховній роботі зі студентами гуманітарних спеціальностей нашого університету.

 
Висловлюємо вдячність генеральному директору ДП «Національний центр Олександра Довженка» І. Козленку та керівникові промоційного відділу О. Миколишин за надані видання та сподіваємося на подальшу співпрацю між Чорноморським національним університетом імені Петра Могили та Національним центром Олександра Довженка.

tsentr

tsentr1

Події та оголошення


квітня
20
У Могилянці пройде семінар «Правовий захист від дискримінації»

20 квітня 2019 року в рамках реалізації проекту з протидії дискримінації «Миколаїв –місто рівності» відбудеться семінар «Правовий захист від дискримінації» для осіб, які зіткнулися з дискримінацією за деякою ознакою та порушенням прав людини. Протягом семінару Ви дізнаєтеся про гарантовані Конституцією …

квітня
17
У Могилянці відбудеться показ франкомовного кіно

17 квітня о 12:30 в актовій залі ЧНУ ім. Петра Могили відбудеться показ франкомовного кіно для студентів навчальних закладів в рамках відзначення Року французької мови в Україні. Захід реалізується за підтримки управління молодіжної політики спільно з Alliance Française Odessa / Альянс …

квітня
17
Засідання Економічного клубу

Студенти І-ІІ курсів продовжують досліджувати економіку крізь призму актуальних питань сучасності. Саме тому 17 квітня о 15:30 в ауд.10-306 пройде чергове дискусійне засідання Економічного Клубу! Будуть розглянуті такі теми: Дилема моделей поведінки раціонального споживача в супермаркеті та інтернет-магазині. Рівновага інформації …