Оголошено переможців ІІІ-го Літературно-художнього конкурсу «Заради цього варто жити!»


31 травня у приміщенні Філологічної бібліотеки ЧНУ ім. Петра Могили відбулось підведення підсумків ІІІ-го Літературно-художнього конкурсу «Заради цього варто жити!».

Перед учасниками було завдання: написати роботу  українською або англійською мовою без обмежень за жанрами та напрямками.  Цей конкурс уже втретє проводить Наукова бібліотека ЧНУ ім. Петра Могили за підтримки Інституту філології Могилянки.

Конкурсанти надсилали свої роботи з 15 січня по 15 травня. Оцінювало роботи учасників компетентне журі з ЧНУ ім. Петра Могили: директор інституту філології Олександр Пронкевич, завідувач кафедри української філології, теорії та історії літератури Тетяна Шестопалова та доцент кафедри української філології, теорії та історії літератури Владлена Русова.

У конкурсі взяли участь студенти ЧНУ ім. Петра Могили, хоча у 2016 році географія робіт була ширшою: серед конкурсантів були учасники з Дніпра та Кривого Рогу. За словами директора бібліотеки ЧНУ ім. Петра Могили Ганни Петроченко, цього разу переважала історично-лірична тематика творів.

Переможці отримали грамоти у різних номінаціях:

«Читацька симпатія» – Катерина Сакач

«Проза. Лірика» – Вікторія Грабар

«Проза. Лірика» – Каріна Лотиш

«Проза» – Роман Галкін

«Поезія. Філософська лірика» – Катерина Антонова

«Поезія. Найкращий лірик» – Тетяна Постриган

У подальшому роботи учасників будуть надруковані у Збірці студентських творів ІІІ-го Літературно-художнього конкурсу «Заради цього варто жити!». Збірки творів учасників конкурсу у 2012 та 2016 роках знаходяться в бібліотеці ЧНУ ім. Петра Могили, де всі охочі можуть з ними ознайомитись.

Події та оголошення


березня
25
Безкоштовний доступ до матеріалів видавництва Кембриджського університету

Шановні колеги! Наукова бібліотека ЧНУ імені Петра Могили повідомляє, що видавництво Кембриджського університету Cambridge University Press надає доступ до понад 700 підручників для вищих навчальних закладів з різних галузей знань для інформаційної підтримки студентів, викладачів, вчених під час пандемії коронавірусу. …