Освоєння методів функціонального зонування землекористування природно-заповідного фонду в ЧНУ ім. П.Могили


Новітні методи функціонального зонування землекористування природно-заповідного фонду освоюють в Чорноморському національному університеті імені Петра Могили

5 вересня 2018 р. студенти 318 групи, що вивчаються за напрямом підготовки 193  «Геодезія та землеустрій», разом зі своїм дорадником доктором економічних наук, доцентом Лазарєвою Оленою Володимирівною в рамках вивчення дисципліни «Землеустрій» відвідали Миколаївській зоопарк.

Під час екскурсії студентами було вивчено певні ділянки (зони) зоопарку та на конкретних прикладах проаналізовано механізм використання природних ресурсів, вивчено методи функціонального зонування землекористування.

 

 

 

 

 

 

Події та оголошення


вересня
17
Арт-майстерня “АКВАГРИМ” розпочинає зустрічі та запрошує на творчо-психологічні заняття студентів усіх курсів

Коли: 17 вересня о 15:30 Де: аудиторія 4-107 ( Центр соціально-психологічної підтримки) Арт-майстерня “АКВАГРИМ” розпочинає зустрічі та запрошує на творчо-психологічні заняття студентів усіх курсів! Головна мета арт-майстерні полягає в гармонізації психічного стану через розвиток здатності до самовираження і самопізнання. Цінність …

жовтня
7
День відкритих дверей ЧНУ імені Петра Могили

Дата: 7 жовтня 2018 року Час: 10.00-14.00 У програмі: виступ ректора Клименка Л. П про сьогодення і перспективи розвитку університету; про умови вступу на навчання за програмами підготовки бакалавра та магістра на основі ПЗСО, ОКР молодшого спеціаліста та ступеня бакалавра/магістра; …

вересня
25
Bебінари українською мовою Web of Science і інших ресурсів компанії Clarivate Analytics

Шановні колеги! Пропонуємо Вам серію вебінарів українською, для опанування  Web of Science і інших  ресурсів компанії Clarivate Analytics. На сьогодні 72 українські видання індексуються у Web of Science Core Collection 15 з них мають імпакт фактор, інші індексуються в ESCI. На жаль,  кілька українських видань нещодавно було виключено з ESCI за грубі порушення редакторських …