На базі ЧНУ імені Петра Могили відбулося засідання колегії департаменту освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації


26 грудня Читальна Зала ЧНУ імені Петра Могили стала майданчиком для засідання колегії департаменту освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації. У роботі колегії взяли участь начальники відділів (управлінь) освіти, об’єднаних територіальних громад, директори закладів професійної (професійно-технічної) освіти, директори шкіл-інтернатів, директори позашкільних навчальних закладів та директори інклюзивно-ресурсних центрів.

 

Перед початком колегії начальниця відділу управління персоналом управління науки, координації діяльності вищої та професійно-технічної освіти і кадрового забезпечення Наталя Хрущ та директорка департаменту освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації  Олена Удовиченко привітали кращих здобувачів вищої, фахової передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти із призначення стипендії голови Миколаївської обласної державної адміністрації та Миколаївської обласної ради за підсумками 2018-2019 навчального року. Серед них – сертифікат про призначення стипендії отримав студент Могилянки Іван Жаган.

 

Порядок денний містив доповіді за двома питаннями:

  1. Із доповіддю виступила Олена Удовиченко й говорила про ефективність діяльності органів управління освітою щодо формування оптимальної мережі закладів середньої освіти шляхом створення опорних закладів.
  2. Про науково-методичне забезпечення діяльності педагогічних працівників щодо впровадження інклюзивного навчання в Миколаївській області доповідала завідувачка обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти МОІППО Катерина Пінюгіна.

 

Учасники засідання обговорювали проблеми розвитку освітнього процесу навчальних закладів Миколаївської області, визначили рейтинг закладів, які нині знаходяться в зоні ризику, проаналізували заходи, які проводилися для підвищення якості освіти у 2019 році та поставили пріоритетні задачі на 2020 рік. Також виділили головні завдання інклюзивного навчання, говорили про організацію навчально-виховного процесу спеціалізованих класів та комплексне забезпечення інклюзивної освіти.