На базі ЧНУ імені Петра Могили відбулось відкриття Всеукраїнської стратегічної сесії “Цифрова трансформація шкільної освіти: від проблематики до рішень”


18 серпня у приміщені Вченої ради ЧНУ імені Петра Могили відбулось відкриття Всеукраїнської стратегічної сесії «Цифрова трансформація шкільної освіти: від проблематики до рішень».

Сесія проходить 18-19 серпня у рамках Всеукраїнського серпневого форуму «Освіта України 30 без бар’єрів: вектори якості та успіху», який присвячений 30-річчю Незалежності України. До стратегічної сесії долучилися педагогічні працівники області, представники Міністерства освіти і науки України, представники місцевої влади, організацій та зацікавлені особи.

На початку заходу з вітальним словом виступили голова Міської обласної державної адміністрації Віталій Кім, голова миколаївської обласної ради Ганна Замазєєва та Миколаївський міський голова Олександр Сєнкевич.

Після вітального слова виступили заступник Міністра освіти і науки з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації, Артур Селецький, який презентував результати цифрової трансформації в освіті, а заступник Міністра цифрової трансформації України з питань євроінтеграції, Валерія Іонан, розповіла про підвищення цифрових компетентностей громадян.

Серед іншого, програма заходу передбачала знайомство із середовищем «Цифровізація та оптимізація роботи ІРЦ» Чорноморського національного університету імені Петра Могили. Презентував середовище кандидат економічних наук, доцент кафедри фінансів і кредиту ЧНУ імені Петра Могили Васильєв Андрій Анатолійович. У своєму виступі Андрій Анатолійович розповів про оптимізацію роботи ІРЦ – такі нові можливості, як «генератор занять» (електронний опитувальник всередині програми, який автоматично створює теку занять для конкретної дитини) та «корпоративну методичну базу» (відкриту базу даних, куди користувачі можуть додавати свої методики  у роботі з дітьми).

Нагадаємо, що університет приділяє чимало уваги питанням інклюзії та має Науковий дослідно-практичний центр з питань інклюзії та реабілітації, метою якого є сприяння формуванню інклюзивного освітнього середовища в Україні в закладах освіти.

У стінах ЧНУ імені Петра Могили сесія завершилась дискусійною панеллю, під час якої в тому числі розглянули й успішні практики використання технологій дистанційного та змішаного навчання на прикладі шкіл Миколаєва та області. Продовження сесії відбулось в Миколаївському обласному Інституті післядипломної педагогічної освіти, а 19 серпня сесія продовжить свою роботу на базі Миколаївського національного аграрного університету.