Ділова гра «Business opportunities»


Ділова гра «Business opportunities» ‒ ряд щорічних змагань, що відбуваються за участю команд факультетів ЧНУ ім. Петра Могили, які презентують розроблені проекти. Оцінку проектам надають представники бізнесу, банків та провідні викладачі ВНЗ у якості членів журі.

Ділова гра формує відчуття відповідальності та мотивацію для постійного покращення якості відповідних проектів. Змагання також надають можливість спільної роботи, обміну досвідом, подальшого підвищення цінності пізнання та загальної ефективності.

«Business opportunities» ‒ своєрідний мультиплікатор досвіду, знань студентів, викладачів, керівників бізнесу, фахівців з економіки для відтворювальної дії енергії, ентузіазму учасників.
Зв’язки між задіяними особами утворюють мережу, що працюватиме на створення середовища для професійного розвитку учасників.

Ініціативи та інновації в області лідерства, побудови кар’єри та бізнесу надають можливості для навчання та обміну досвідом, а також для прямих безпосередніх контактів студентів з компаніями, зацікавленими у виявленні перспективних кадрів (потенційних робітників).

 

ПРАВИЛА участі і ВИМОГИ до команд

Завдання для команд:

1.Обрати назву і капітана команди (в команді має бути 4-5 осіб).

2.Згенерувати бізнес-ідею і оформити її в ПРЕЗЕНТАЦІЮ (Powerpoint чи інших програмах).

3.Зробити  креативне фото своєї команди.

4.Презентувати ідею на півфіналі (виступи команд під час гри мають тривати не більше 7 хвилин).

5.Після виступу – відповісти на запитання журі.

 

Послідовність опису бізнес-ідеї

  1. Створити реалістичну ідею для стартапу (для всіх команд пропонується загальна організаційно-правова форма ‒ ТОВ).
  2. У межах проекту розробити:
    -торгову марку (назва, логотип);
    -місію підприємства;
    -стратегічні завдання;
    -організаційну структуру персоналу (які спеціалісти необхідні, скільки тощо);
    -надати інформацію щодо місця знаходження підприємства;
    -шлях підприємства до якості;
    -характеристика товарів (послуг), що заплановано виробляти;
    -інформацію про партнерів;
    -майбутню базу споживачів;
    -аналіз можливих ризиків.

 

!У кожного студента, що бере участь у грі має бути бейдж з прізвищем,
ім᾽ям, напрямком факультету та назвою команди.

Критерії оцінювання:

  1. Оформлення (естетичність, доступність та простота сприйняття )– 15 б.
  2. Актуальність(реалістичність проекту) – 20 б.
  3. Соціальний вклад ідеї – 15 б.
  4. Креативність представлення ідеї – 15 б.
  5. Яскравість представлення (ділові якості та артистизм команди) – 15 б.
  6. Швидкість та якість реєстрації – 10 б.
  7. Розробка логотипу підприємства – 10 б.

Кожна команда має право отримувати консультаційну допомогу від викладачів факультету та кураторів, які можуть супроводжувати розробку проекту (як тільки команда створюється, з нею буде встановлено контакт з кураторами)

Етапи:
Реєстрація команд – до 14 лютого 2017
Підготовка презентацій – до 10 березня 2017

Півфінали між факультетами – з 13 по 20 березня 2017
Фінал ділової гри «Business opportunities» – 28 березня 2017

dilova_gra