Члени Малої академії наук України презентували свої дослідження в стінах ЧНУ


27 січня у читальній залі Інституту філології ЧНУ ім. Петра Могили відбулася науково-практична конференція відділення літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства Миколаївського територіального відділення МАН України.

Тема конференції: «Актуальні проблеми сучасного літературознавства крізь призму науково-дослідницької роботи учнів-членів МАН». Участь у заході взяли не тільки учні шкіл Миколаївської області, а й студенти.

Організатором та керівником конференції є кандидат філологічних наук, доцент кафедри української філології, теорії та історії літератури Владлена Руссова.

Учасників конференції привітали директор Інституту філології Олександр Пронкевич, керівник секції Галина Косарєва та Владлена Руссова.

Ця конференція є апробацією науково-дослідних робіт членів Малої академії наук та буде врахована під час захисту. За найкращі виступи учасники отримали нагороди.

man4

man3

man2

man1

Події та оголошення


квітня
20
У Могилянці пройде семінар «Правовий захист від дискримінації»

20 квітня 2019 року в рамках реалізації проекту з протидії дискримінації «Миколаїв –місто рівності» відбудеться семінар «Правовий захист від дискримінації» для осіб, які зіткнулися з дискримінацією за деякою ознакою та порушенням прав людини. Протягом семінару Ви дізнаєтеся про гарантовані Конституцією …

квітня
17
У Могилянці відбудеться показ франкомовного кіно

17 квітня о 12:30 в актовій залі ЧНУ ім. Петра Могили відбудеться показ франкомовного кіно для студентів навчальних закладів в рамках відзначення Року французької мови в Україні. Захід реалізується за підтримки управління молодіжної політики спільно з Alliance Française Odessa / Альянс …

квітня
17
Засідання Економічного клубу

Студенти І-ІІ курсів продовжують досліджувати економіку крізь призму актуальних питань сучасності. Саме тому 17 квітня о 15:30 в ауд.10-306 пройде чергове дискусійне засідання Економічного Клубу! Будуть розглянуті такі теми: Дилема моделей поведінки раціонального споживача в супермаркеті та інтернет-магазині. Рівновага інформації …