Викладачі факультету економічних наук декан, доктор економічних наук, професор Світлана Белінська, доктор економічних наук професор Олена Лазарєва та доктор економічних наук, професор Юрій Великий пройшли Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації «STEM-освіта: науково-практичні аспекти та перспективи розвитку сучасної системи освіти в умовах війни», що було організоване Центром українсько-європейського наукового співробітництва.
Підвищення кваліфікації відбувалось в онлайн-форматі.
Метою проходження підвищення кваліфікації було опанування механізму створення такого освітнього середовища та освітнього процесу на основі впровадження ключових компонентів STEM-освіти, яке передбачає не тільки використання інформаційних технологій, а також розвиває навички самостійного формування знань.
Під час підвищення кваліфікації було опановано такі лекції, як «Цифрові активи. Формування та використання», «STEM-освіта як основний орієнтир в оновленні інформаційних технологій закладів світи в умовах воєнного стану», «STEM-освітній напрям діяльності інтерактивного музею науки МАН в умовах воєнного часу», «Мотивація досліджень при проведенні STEM з метою покращення психологічного стану та зміни фокусу учасників освітнього процесу на дослідницький».
В процесі вивчення матеріалу, який стосується розуміння того, що STEM-освіта є основним орієнтиром в оновленні інформаційних технологій закладів освіти в умовах воєнного стану з’ясовано, в чому полягають сутнісні аспекти інноваційного розвитку України в контексті STEM-освіти, досліджені концепційні характеристики моделі інноваційного освітнього-наукового STEM-середовища, а також досліджено механізм застосування цифрових інновацій для наукових досліджень з використанням STEM-технологій. Крім того, з’ясовано поняття STEM-компетентності, досліджено, як здійснюється підготовка фахівців в контексті розвитку STEM-освіти, вивчено структуру інноваційного освітньо-наукового STEM-середовища.
З’ясовано, що STEM-освіта спрямована передусім на формування освітніх компетентностей, які орієнтовані на використання трансдисциплінарного підходу до навчання, що базується на застосуванні наукових та технічних знань та вмінь. Зазначене сприятиме подальшому використанню STEM-компонентів у практичну діяльність.
Вдячні організаторам заходу за можливість ознайомитися, а також набути навичок використання STEM-технологій у освітньому середовищі.