5 онлайн-курсів, які допоможуть тримати мозок у тонусі


До вашої уваги 5 креативних курсів, які допоможуть вдосконалити свої вміння та не дадуть гаяти марно час на канікулах!

 

  1. СТВОРЕННЯ ПОДКАСТІВ

Чимало дослідників медіа стверджують, що майбутнє – за аудіоподкастами. Якщо ви ніколи не створювали історії такого формату, але хочете навчитися це робити, можете прослухати курс «The Power of Podcasting in Storytelling». Програма включає змістові та технічні аспекти роботи над створенням подкасту, такі як вступ до сторітелінгу через аудіо, способи гармонійного поєднання елементів оповіді, типові помилки під час створення аудіопродукту. Крім того, курс пропонує дізнатися більше про жанри подкастів, поради щодо пошуку героїв та поширення подкастів.

 

  1. КІНЕМАТОГРАФІЧНИЙ СТОРІТЕЛІНГ

«Фільми більше нагадують музику, ніж образотворче мистецтво. На відміну від картин, що висять на стінах, кіно – це мистецтво з прив’язкою до часу: грає роль не тільки те, що побачить глядач, а й як довго він це бачитиме. Композиція і фрейм мають значення, але впливають також ритм і ваші рішення під час створення історії», – говорить один із авторів курсу «Cinematic Storytelling». У ньому йдеться про основні прийоми кінематографічного сторітелінгу з наголосом на візуальній граматиці та техніці. Онлайн-курс створений на основі лекцій викладачів Каліфорнійського коледжу мистецтв.

 

  1. МАЙСТЕР-КЛАСИ З ІЛЮСТРАЦІЇ

Важко уявити собі публікацію без якісних ілюстрацій. Якщо хочете навчитися створювати інфографіки у програмі Adobe Illustrator самостійно, можете проходити безкоштовні заняття на платформі Skillshare. Серед тем уроків: корисні інструменти програми, техніка ручки та олівця, створення персонажів, флористичних форм, робота зі шрифтами. Тривалість занять – від 30 хв до 1,5 год.

 

  1. ОСНОВИ SMM

Сьогодні успіх бренду значною мірою визначається його успіхом у соцмережах. Якщо ви хочете навчитися ефективно взаємодіяти із аудиторією у соціальних медіа, вам допоможе курс «Основи SMM: тренди, аудиторії, платформи». Він включає 4 модулі, з яких можна дізнатися більше про SMM як інструмент маркетингу, брендингу та PR, розглянути особливості популярних соцмереж, ознайомитися з принципами сегментування і таргетування цільової аудиторії.

 

  1. КОМУНІКАЦІЇ ТА ЦИФРОВА БЕЗПЕКА

Вивчити більше про соціальні мережі та їхню роль в комунікаціях допоможе також курс «Цифрова безпека та онлайн-комунікації» на платформі ВУМ. Слухачі курсу дізнаються про приховані можливості Facebook, Twitter та YouTube, навчаться захищати листування та особисті файли від небажаного поширення, правильно підбирати паролі та налаштовувати комп’ютер для безпечної роботи в Інтернеті.