5 міфів про навчання в університеті


Уже 1 серпня стане відома кількість зарахованих студентів на денну форму навчання.

Нині в абітурієнтів багато очікувань щодо навчання в ЗВО, адже це крок до дорослого життя!

Поговоримо про 5 найпоширеніших міфів про навчання в університеті.

  • Усі предмети будуть стосуватись лише обраного фаху.

Під час навчання у школі багато абітурієнтів мріяли навчатись в університеті, адже сподівались вивчати лише фахові дисципліни. Проте система освіти в Україні передбачає вивчення предметів не тільки за фахом, але й предметів загального розвитку. На деяких курсах на студентів чекатимуть дисципліни, які не будуть дотичними до обраного фаху, однак такі предмети покликані розвивати кругозір студента, вчать критично мислити та бути усебічно мислити.

  • Якщо все завчити – матимеш стипендію.

Для отримання гарних балів не потрібно все зубрити. Важливу роль відіграє розуміння вивченого матеріалу. Зазвичай викладачі високо оцінюють студентів, які скажуть декілька речень, але мають розуміння матеріалу, ніж студентів, які завчили текст.

Крім того, в Україні діє рейтингова система, від якої залежить, хто саме отримає стипендію. На позицію в рейтингу впливають не лише поточні оцінки та бали з предметів, але й додаткові бали за активну участь у житті університету.

  • Куратор – друга мама.

Багато абітурієнтів вважає, що куратор в університеті – це як класний керівник у школі. Але це не так. Якщо класний керівник вказував на предмети, які потрібно підтягнути, то куратор цим не буде займатись. Навчання в університеті – це свідомий вибір, а тому студент має самостійно відповідати за себе та своє навчання.

  • Сесія – пекельні муки.

Насправді, сесія жахлива лише для тих, хто не навчався протягом семестру. Якщо студент плідно навчався, відвідував лекції, семінари та має допуск до іспиту, то сесію складати буде легко. Запитання до іспиту дають заздалегідь. Окрім того, на іспиті студент має використовувати та демонструвати ті знання та навички, які вивчав упродовж семестру.

  • Викладач – головний ворог на сесії.

Це не так. Кожен викладач має свій підхід, та й до того ж він не зацікавлений довго проводити іспит. Головне завдання студента – правильно оперувати здобутими знаннями і бути впевненим у собі, а не боятися викладача.