У ЧНУ презентували соціальні ролики, зроблені студентами Могилянки у співпраці з німецькими наставниками


Сьогодні, 26 листопада, в читальній залі  ЧНУ ім. Петра Могили відбулась презентація соціальних роликів, присвячених проблемі незначної залученості молоді в голосуванні на виборах.

Над роликами працювали викладачі, студенти-журналісти та політологи Могилянки  разом із німецькими наставниками – кінорежисерами й операторами.

Після перегляду кожного ролику присутні мали змогу поділитися своїми враженнями та висловити свої думки щодо робіт. Також до слова запрошували учасників зйомок відеороликів, які ділилися цікавими фактами про процес зйомки.

«Ми знімали біля миколаївського РАЦСу. У цей день там проходило вірменське весілля. Тому ми три чи чотири рази міняли локацію. Врешті-решт думали знімати в іншому місці. Бо кожний раз, коли приходило нове весілля з піснями, танцями та бібіканням автомобілів, ми переходили на нову локацію. Але все ж таки повернулися до цього чудесного місця і відзняли з п’ятої спроби», – розповів студент 3-го курсу  спеціальності «Журналістика», Олександр Гаврилов.

Показ відвідали студенти та викладачі Могилянки, учні старших класів шкіл Миколаєва, зокрема Миколаївської ЗОШ №32  та Муніципального колегіуму.

«Наша мета була досягнена. Наша мета – зачепити, щоб люди почали це питання обговорювати, тому що, на жаль, така апатія серед молоді є», – коментує роботи один з учасників проекту, В’ячеслав Шпаков.

Нагадаємо, що студенти працювали у трьох командах, кожна з яких зробила по 2 ролики в період з 15 по 21 жовтня. Презентували готові роботи у Харкові на фестивалі KharkivMeetDocs 26 жовтня.