Стажування з комунікацій в Німеччині


Кандидати повинні бути активно зараховані до програми вищої освіти, яка тісно пов’язана з маркетингом, медіа, фотографією, комунікаціями, журналістикою або суміжними галузями. Запрошуються студенти останніх курсів; однак вони не повинні офіційно завершувати свої академічні програми до завершення стажування.

Вміння користуватися платформами соціальних медіа та аналітичними інструментами.

Досвід роботи з цифровими комунікаційними інструментами та платформами, включаючи Canva.

Ініціативний, організований, з сильними комунікативними навичками, креативний.

Знання англійської. Знання німецькою буде перевагою.

Коли: 1 червня — 31 серпня.

Де: Штутгард, Німеччина.

Дедлайн: 30 квітня.

Детальніше – за посиланням.

Анастасія Цуканова,

студентка 348 групи ЧНУ імені Петра Могили