Кандидати повинні бути активно зараховані до програми вищої освіти, яка тісно пов’язана з маркетингом, медіа, фотографією, комунікаціями, журналістикою або суміжними галузями. Запрошуються студенти останніх курсів; однак вони не повинні офіційно завершувати свої академічні програми до завершення стажування.
Вміння користуватися платформами соціальних медіа та аналітичними інструментами.
Досвід роботи з цифровими комунікаційними інструментами та платформами, включаючи Canva.
Ініціативний, організований, з сильними комунікативними навичками, креативний.
Знання англійської. Знання німецькою буде перевагою.
Коли: 1 червня — 31 серпня.
Де: Штутгард, Німеччина.
Дедлайн: 30 квітня.
Детальніше – за посиланням.
Анастасія Цуканова,
студентка 348 групи ЧНУ імені Петра Могили