Профорієнтаційна робота
Співробітники структурного підрозділу особливу увагу приділяють профорієнтаційній роботі серед юнацької молоді м. Миколаєва та Миколаївської області.
З метою створення відкритого інформаційного простору для потенційних абітурієнтів, для надання дієвої допомоги старшокласникам у свідомому виборі професійного шляху практичні психологи та фахівці Кабінету виступають організаторами наступних заходів:
- проводять індивідуальні та мікрогрупові профорієнтаційні консультації з питань професійного самовизначення та побудови професійного майбутнього (онлайн та офлайн / за запитом);
- 18.02.2024 р., 07.04.2024 р. – було організовано Дні відкритих дверей у тісній співпраці зі структурними підрозділами університету та організаціями-партнерами. До структури заходів увійшли: робота інформаційних локацій інститутів / факультетів, екскурсії університетом, профорієнтаційна діагностична локація, практикум з проходження НМТ та майстер-клас з написання мотиваційного листа;
- 08-09.02.2024 р. – участь у складі журі обласного етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт Миколаївського ТВ МАН секції «Психологія». Члени журі: Л. Опанасенко (завідувачка Кабінету), І. Кучманич (доцент кафедри психології), О. Дроботун (старший викладач кафедри терапевтичних дисциплін);
- 27.03.2024 р.– під час семінару«Сучасні підходи до активації пізнавальної діяльності учнів» для педагогічних працівників закладів середньої та позашкільної освіти, організованого Л. Шерстюк (в.о. завідувача кафедри англійської філології та перекладу ЧНУ імені Петра Могили, кандидатка педагогічних наук, доцентка, науковий керівник секції «Англійська мова» Миколаївського т/в МАН) та С. Кирилюк (завідувачка кафедри романо-германської філології та перекладу ЧНУ імені Петра Могили, кандидатка філологічних наук, доцент б.в.з., науковий керівник секції «Німецька мова» Миколаївського т/в МАН), завідувачка Кабінету Л. Опанасенко провела тренінг «Тип дослідника» та залучила до профорієнтаційної діагностики понад 100 старшокласників області.