Економісти ЧНУ імені Петра Могили та Віктор Погромський взяли участь у зніманні соціальної реклами запобігання розповсюдженню COVID-19


Економісти ЧНУ імені Петра Могили разом з доцентом б.в.з кафедри економіки та підприємництва, Віктором Погромським взяли участь у зніманні соціальної реклами запобігання розповсюдженню COVID-19 «Залишайся в Миколаєві! Навчайся на хвилі Чорноморського національного університету імені Петра Могили!».

Конкурс дизайну соціальної реклами профілактики COVID-19, наприкінці березня, оголосив міський голова Олександр Сенкевич. До конкурсу приймались тільки роботи без авторських прав, результати конкурсу було повідомлено 1 квітня, а переможців очікувало не лише визнання, а й заохочуваний приз особисто від мера.

Віктор Погромський поділився думками щодо цієї події у місті:
«Нещодавно мер міста Миколаєва Олександр Сенкевич виступив з пропозицією щодо створення соціальної реклами з профілактики COVID-19. На мій погляд це дуже слушно! Той формат соціальної реклами, яку створили ми назрівав досить довго, адже окрім інфекційних загроз пандемічного характеру наше місто стикається з ще однією не менш серйозною проблемою – відтік молоді. І це при тому, що наше місто має достатню кількість вишів. Збереження молоді в межах Миколаєва гарантує нашому місту подальше життя та розвиток. Саме тому наш формат соціальної реклами є актуальним та корисним. Нам всім потрібно зрозуміти, що реалії сучасності дуже змінились, пошуки «кращого за обрієм» інколи приводять до біди та втрат. Високий рівень циркуляції робочої сили у світі є додатковим фактором світових пандемій. Чи не краще будувати достойне та щасливе життя в себе в дома, розвиваючи своє рідне місто та регіон. Ви скажете навіщо докладати зусилля для будівництва кращого, коли можна поїхати за кордон і отримати все і відразу. Однак, правда досить однозначна – не завжди за кордоном можна отримати щастя та затишок. Зверніть увагу скільки десятків і сотень тисяч заробітчан з Європи повернулись зараз до дому. Я знаю багатьох, хто каже – «якби оплата праці в Україні була такою, як наприклад у Польщі, ми б нікуди не їхали», але як би ви працювали так завзято, як за кордоном в дома. І багато моїх знайомих погоджуються, що в Україні вони не працюють так інтенсивно. Наш головний меседж – залишайся в дома! Це означає – будуй своє життя в рідному місті, навчайся в рідному місті, працюй в рідному місті, адже воно таке затишне та різноманітне!»

Пишаємося кафедрою економіки та підприємництва ЧНУ імені Петра Могили, яка розробила концепцію реклами!
Дякуємо за плідну співпрацю Александру Рябенко та Александру Сенкевичу! Окрема подяка рекламній агенції «МІГ».