Животовська Тетяна Георгіївна


доктор філософії, доцент б.в.з кафедри англійської філології
факультету філології ЧНУ імені Петра Могили

 

Освіта та професійний шлях

Закінчила Одеській національний університет імені І.І. Мечникова за спеціальністю «Філологія (англійська мова і література)» та здобула кваліфікацію: філолог, викладач, перекладач.

Із 1991 р. – працює у вищій школі.

Із 1998 р. – працює в Чорномоському національному університеті імені Петра Могили.

Із 2005 по 2021 рр. – після отримання ступеня магістра зі спеціальності “Лінгвістика” працювала старшим викладачем, заступником директора, директором програми  на кафедрі мов та лінгвістики та на кафедрі англійської мови в Університеті штату Техас в Ель-Пасо.

Викладала курси англійської мови на різних програмних рівнях, риторику та письмо, технічне та професійне письмо, редагування. Активний учасник міжнародних конференцій та семінарів.

 

Стажування та підвищення кваліфікації

2002 – 2003 рр. – проходила стажування по програмі «Junior Faculty Development Program» в Університеті Стівена Ф. Остіна, штат Техас, США.

2007 р. – отримала сертіфікат з викладання англійської як другої мови на кафедрі мов та лінгвістики в Університеті штату Техас в Ель-Пасо

 

Захист дисертації

2021 р. – захистила дисертацію «Функція перекладу у багатомовному досвіді користувачів» на здобуття наукового ступеня доктора філософії в Університеті штату Техас в Ель-Пасо зі спеціальності “Риторика та письмо”.

Коло наукових інтересів: Лінгвістика, технічна комунікація, інтерпретація тексту

 

Наукові публікації

  1. Poudyal, B., Zhyvotovska, T., Castillo, E., Rivera, N., Shivers-McNair, A., Robinson, J., & L. Gonzales. In M. Melo, & J. Nichols (Eds.) Interrogating What We Mean by “Making”: Stories from Women Who Make in Community. Re-making the Library Makerspace: Critical Theories, Reflections, and Practices. Litwin Books & Library Juice Press. 2020.
  2. Shivers-McNair, A., Gonzales, L., and T. Zhyvotovska. An Intersectional Feminist Framework for Community-Driven Technology Innovation. Computers and Composition, vol. 50. 2019.
  3. Rose, E., Edenfield, A., Walton, R., Gonzales L., Zhyvotovska, T., Shivers-McNair, A., Jones, N., Garcia de Mueller, G., & K. Moore. Social Justice in UX: Centering Marginalized Users. Proceedings of Association for Computing Machinery – Special Interest Group in the Design of Communication (ACM SIGDOC). Milwaukee, Wisconsin. 2018.
  4. Pitcher, M. T., Espinoza, P. A., Perez, O. A., Gomez, H., Anaya, R. H., Lugo Nevarez, H. E., Golding, P., Lopez, E., Mustin, D., Munoz, R., Munoz, J., Huizar, S., Fernandez, C., Arreola, C., & Zhyvotovska, T. Bringing the Great Pumpkin to Life with Technology, Art, and Engineering. American Society for Engineering Education (ASEE) Annual Conference & Exposition. Columbus, Ohio. 2017.
  5. Zhyvotovska, T. Bridging Writing and Presentation Skills: Effective Strategies for ESL Classroom. Proceedings of 14th Annual Hawaii International Conference on Arts and Humanities. Honolulu, Hawaii. 2016.