Новий сайт університету ×

Засідання Економічного клубу: неформальні лідери та нейромаркетинг у фокусі обговорення


27 березня 2025 року відбулося чергове засідання Економічного клубу, де розглядалися цікаві й актуальні питання сучасного менеджменту та маркетингу.

Дарина Слободенюк представила доповідь на тему «Неформальні лідери в компанії, їхній вплив на корпоративну культуру», а виступ Вероніки Матвєєвої був на тему «Що таке нейромаркетинг і як це працює».

Обидві доповіді викликали у слухачів жваве обговорення і дискусію. Під час обговорення розглядали питання:

  • Чи може неформальний лідер маніпулювати колективом?
  • Як взаємодіють формальний і неформальний лідери?
  • Як змінюються компетенції неформального лідера з віком?
  • У яких випадках студенти спостерігали вплив нейромаркетингу на споживачів?
  • Наскільки етичним є використання нейромаркетингу продавцями?
  • Які негативні приклади маніпуляцій продавців можна відзначити?
  • Де проходить «золота середина» маніпуляційного впливу на споживача?