Засідання Економічного клубу: неформальні лідери та нейромаркетинг у фокусі обговорення
27 березня 2025 року відбулося чергове засідання Економічного клубу, де розглядалися цікаві й актуальні питання сучасного менеджменту та маркетингу.

Дарина Слободенюк представила доповідь на тему «Неформальні лідери в компанії, їхній вплив на корпоративну культуру», а виступ Вероніки Матвєєвої був на тему «Що таке нейромаркетинг і як це працює».


Обидві доповіді викликали у слухачів жваве обговорення і дискусію. Під час обговорення розглядали питання:
- Чи може неформальний лідер маніпулювати колективом?
- Як взаємодіють формальний і неформальний лідери?
- Як змінюються компетенції неформального лідера з віком?
- У яких випадках студенти спостерігали вплив нейромаркетингу на споживачів?
- Наскільки етичним є використання нейромаркетингу продавцями?
- Які негативні приклади маніпуляцій продавців можна відзначити?
- Де проходить «золота середина» маніпуляційного впливу на споживача?

