Новий сайт університету ×

Як організувати бізнес-процеси в автосалоні? Рожкажуть студенти-економісти


Як організовані бізнес-процеси в автомобільному салоні? Що необхідно вміти і робити для успішних продажів дорогого товару у складні кризові часи? Як правильно зустрічати потенційного клієнта і презентувати йому автомобіль?

Відповіді на ці та багато інших цілком практичних питань 9 травня 2024 року дізналися студенти  першого курсу спеціальності «Підприємництво та торгівля» під час екскурсії до автосалону «Mitsubishi & Opel & Citroen & Peugeot». Раніше поєднання на одній території стількох конкурентів було неприпустимим. Нині складні часи диктують бізнесу свої способи виживання.

В автосалоні студенти отримали можливість наочно побачити приклад високого рівня сервісного обслуговування старшого менеджера Павла, який підкорив екскурсантів своєю харизмою професіоналізму. Великий інтерес викликали його розповіді про підходи до організації бізнесу в сфері продажу автомобілів, стандарти обслуговування клієнтів, їх особливості у кожного бренду та багато інших цікавих речей, які можна дізнатися лише від фахівців-практиків.

Приємним бонусом для студентів стала можливість реально фізично познайомитися з модельним рядом продукції автосалону, посидіти за кермом, відчути рівень комфорту сучасного якісного авто, пройнятися чаруючим запахом салону нового автомобіля. Така екскурсія залишила по собі не лише приємні враження і емоції. Вона відкрила перед студентами нові горизонти, пробудила й посилила бажання мати власний чудовий автомобіль. І хто знає, можливо, саме ця екскурсія стане поштовхом до пришвидшення реалізації їхніх мрій у майбутньому.