31 жовтня 2025 року у межах реалізації проєкту PROMENT «Сприяння професійній освіті та активній участі студентів через становлення комплексної системи менторства та тьюторства у ЗВО» відбувся воркшоп «Тримай баланс: техніки психологічної підтримки першокурсників» для студентів-тьюті 146 групи факультету філології ЧНУ імені Петра Могили.
Ініціатором та модератором заходу стала Галина Косарєва, кандидат філологічних наук, доцент кафедри української філології та міжкультурної комунікації, виконавиця проєкту PROMENT.
Захід у змішаному форматі проводили п’ять тьюторок факультету філології: студентки 3 курсу факультету філології Діана Козуб, Софія Таран та Сірануш Антонян у співпраці з Уляною Количевою та Марією Томашевською, студентками 4 курсу.
Інтеракивний захід був покликаний розкрити студентам-тьюті важливість психологічного балансу в житті за допомогою практичних кейсів, а також мав на меті ознайомити їх з практичними техніками самопідтримки в умовах навчального навантаження та адаптації до нового середовища.
На початку воркшопу, після короткого знайомства у форматі вправи «Привіт, я – це…», тьюторки Уляна Количева та Марія Томашевська представили теоретичне підґрунтя для подальшого проведення практичної частини. Зокрема було розкрито сутність психологічного балансу, перелічено його ознаки та способи підтримки.
Згодом студенти тьюті взяли участь у серії корисних вправ разом із Діаною Козуб, Софією Таран та Сірануш Антонян. Тьюті визначали «Джерела своєї енергії», створювали «Колесо балансу», писали «Лист підтримки самому собі», а також вимірювали індивідуальні «Рівні щастя».
Отже, для студентів першого курсу цей воркшоп став чудовою можливістю розвинути навички саморефлексії, отримати корисні поради щодо подолання стресу під час сесії, навчитися розуміти власні емоції та ефективно розподіляти ментальний ресурс у повсякденному житті.
Зауважимо, що заходи тьюторів із студентами-тьюті триватимуть і надалі у рамках другого етапу проєкту PROMENT та стануть важливою складовою на шляху до їхнього особистісного та професійного зростання.
Матеріали підготувала студентка-менті факультету філології 341 групи, Антонян Сірануш
