«Створення інклюзивного середовища: шляхи до безбарʼєрності»: про зустріч тьюторів і тьюті на факультеті філології в межах проєкту PROMENT


18 листопада 2024 року відбувся тренінг «Створення інклюзивного середовища: шляхи до безбарʼєрності» для студентів-тьюті 146 групи факультету філології ЧНУ імені Петра Могили.

Метою заходу є ознайомлення студентів першого курсу зі специфікою таких понять, як «безбрарʼєрність» та «інклюзивне середовище».

Захід тривав у межах реалізації проєкту ЄС Еразмус+ 101082696 – PROMENT «Сприяння професійній освіті та активній участі студентів через становлення комплексної системи менторства та тьюторства у ЗВО» за схемою «Менторство молодих учителів» та ініційований студентами третього курсу.

Тьюторами виступили Уляна Количева та Марія Томашевська, студентки третього курсу факультету філології.

Під час тренінгу через інтерактивні ігрові кейси учасники актуалізували важливу інформацію щодо понять безбар’єрності, інклюзивного середовища, визначили їхні основи, обговорили типи барʼєрів, а також представили специфіку взаємодії з людьми з інвалідністю.

Отже, цей захід дав можливість набути нових та корисних знань, що можуть бути використані в майбутній майбутній професійній діяльності студентів.