Кожен бізнес потребує якомога більше клієнтів і робить усе для того, щоб їх стало більше. Власник створює бізнес через те, що його цікавить якийсь продукт для продажу або якась сфера послуг, але він не може слідкувати за всіма робочими процесами бізнесу, які стосуються різних сфер. Бізнес потребує просування, збільшення впізнаваності, ведення документації, дотримання системи оподаткування, розрахування заробітної плати співробітникам, з чим краще впораються спеціалісти цих галузей.
Пропоную розглянути делегування роботи, пов’язаної з просуванням бізнесу.
Однією з платформ, доречних для якісного просування бізнесу, є Instagram. Саме за допомогою контенту можна не просто залучити користувачів, але й змусити їх залишитися та скористатися вашими послугами / купити у вас товар. А допомогти якісно працювати над контентом акаунту допоможе СММ-спеціаліст.
Що входить в обов’язки СММ-спеціаліста і чому кожен з етапів важливий?
Одне з найголовніших завдань – визначитися, на кого розрахований продукт або послуга. Не можна просувати послугу кому-завгодно, таке просування не принесе сенсу. СММ-спеціаліст за багатьма критеріями (вік, сімейний стан, країна походження і проживання, сфера діяльності) визначить, яка аудиторія найбільш зацікавлена в товарі / послузі.
Розглянемо офлайн-магазин постільної білизни та жіночих піжам з Одеси, який веде сторінку в Instagram і планує продажі з доставкою у межах країни. Цільовою аудиторією такого бізнесу будуть жінки 18-60 років, сімейний стан та сфера діяльності не має великого впливу, геопозиція в межах України.
Коли аудиторія вже визначена, спеціаліст знаходить схожі акаунти, які пропонують таку ж послугу або товар. Це допоможе виробити наочність СММ-спеціаліста у певній сфері, щоб у подальшій діяльності не допускати таких самих помилок, які вже були допущені вашими конкурентами та які можуть бути причиною призупинення процесу продажу.
Не можна нехтувати фактом, що візуальна й естетична картинка завжди приваблює людей. Серед акаунтів, які мають одну й ту саму пропозицію, перевагу клієнт надасть тій компанії, візуальне оформлення якої буде приємним оку. До чинників, які впливають на візуальне сприйняття, належить вибір шрифту, основних і додаткових кольорів компанії, використання зображень в одному стилі, графічні елементи. Усе перераховане спеціаліст використовує для дизайну сторіс, закріплених сторіс, картинок для постів.
Найбільш впливовим на зацікавленість підписників є сторіс. У сторіс можна відобразити цінності бренду, ставлення до клієнтів, якості продукту або послуги. Усі ці якості спеціаліст грамотно впроваджує в контент-план, де вони передаються нативно, щоб у підписника самого склалося правильне враження про бренд. Сторіс – це зазвичай щоденна робота з контентом, щоб зацікавити підписників і нагадувати про ваш бренд.
Сторіс можна групувати за категоріями, щоб потім їх могли переглянути інші підписники не лише протягом 24 годин. Спеціалісти рекомендують таким чином розповідати історію бренду, відгуки та важливу інформацію в залежності від вашої сфери (терміни виготовлення, доставки).
Пости є ще одним видом передавання важливої інформації структуровано. Мінусом є те, що інформація не знаходиться на очах, як закріплені сторіс, а її потрібно шукати. Спеціалісти рекомендують розповідати більш детальніше про окремий товар чи послугу у пості, залучаючи підписника гарним дизайнерським креативом, а далі вже діло за цікаво написаним текстом, щоб клієнт не припинив читати ще на стадії заголовку.
Існує декілька видів просування, зокрема безкоштовні та платні варіанти: взаємні підписки, реклама в блогерів, таргетована реклама. У цій справі допомога спеціаліста є невід’ємною, адже він підбере найкращий вид просування для вашої сфери та цільової аудиторії.
Тож, усе це цілком реальні для виконання самим власником бізнесу при володінні навичками дизайну (для оформлення постів і сторіс), копирайтингу (написання постів) та, наприклад, таргетування (просування). Але у веденні бізнесу неможливо виконувати всі задачі одній особі, потрібно делегувати, отримувати якісні послуги від спеціалістів для розвитку бізнесу для того, щоб самому надавати гарний сервіс клієнтам.
Аліна Денисенко,
Студентка 648Мз групи ЧНУ імені Петра Могили