Психолог ЧНУ імені Петра Могили Лада Захарова пройшла курси підвищення кваліфікації «Стратегування інклюзивного середовища закладу освіти»


Створення дійсно інклюзивного середовища в закладі вищої освіти потребує комплексного підходу. Адже, крім архітектурної доступності, має бути створений інформаційний простір, підготовлене навчально-методичне забезпечення, навчені спеціалісти, створена ресурсна та рекреаційна база. Такий великий об’єм задач неможливо вирішити одночасно та швидко.

Отже, необхідно мати чітку стратегію розбудови інклюзії, обґрунтовану та з врахуванням реальних умов університету. Саме цій проблематиці був присвячений курс підвищення кваліфікації на базі Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка  «Стратегування інклюзивного середовища закладу освіти»,  у якому взяла участь практичний психолог Навчально-методичного кабінету соціально-психологічної підтримки ЧНУ імені Петра Могили Лада Захарова.

Зрозуміла і чітка стратегія дає можливість максимально ефективно та швидко досягати поставлених цілей, оцінити власні сили і ресурси, зрозуміти оптимальні шляхи створення дійсно інклюзивного середовища для всіх учасників освітнього процесу. Адже особами з особливими освітніми потребами є не тільки особи з інвалідністю, адаптації до змінюваних умов діяльності потребують не тільки студенти, а впровадження принципів універсального дизайну покращує життєдіяльність всієї освітньої установи.