22 квітня 2025 року у межах реалізації проєкту ЄС Еразмус+ 101082696 – PROMENT «Сприяння професійній освіті та активній участі студентів через становлення комплексної системи менторства та тьюторства у ЗВО» за схемою «Менторство в органах державної влади та місцевого самоврядування» на базі відділу в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях Південно-Східного міжрегіонального управління НАДС розпочалася професійна (переддипломна) практика студентів навчально-наукового інституту публічного управління та адміністрування, яка триватиме протягом трьох тижнів.
У проходженні практики братимуть участь студенти спеціальностей «Право» та «Публічне управління та адміністрування». Організаторами виступили виконавець проєкту, доктор наук з державного управління, професор Вікторія Андріяш, а також ментор проєкту PROMENT — Ольга Кальченко, заступник начальника управління та начальник відділу в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях Південно-Східного міжрегіонального управління НАДС.
На початку практики студенти зустрілися з ментором проєкту та заступником начальника управління, начальником відділу у Одеській, Миколаївській та Херсонській областях Південно-Східного міжрегіонального управління НАДС Ольгою Кальченко. Керівник практики наголосила, що якість підготовки смачних фахівців безпосередньо залежить від активності взаємодії навчальної організації та потенційних роботодавців під час організації навчально-виробничого процесу, нових підходів до існуючих механізмів взаємодії навчального закладу з установами-партнерами. У зв’язку з цим управління освоює нові форми співробітництва, які забезпечують реалізацію практикоорієнтованого підходу під час підготовки необхідних кадрів та фахівців, що розробляє нестандартні управлінські та технологічні рішення взаємодії навчального закладу з установами-партнерами.
Крім того, Ольга Кальченко зауважила, що переддипломна практика, як важлива складова практичної підготовки майбутніх спеціалістів, надає можливості студентам спробувати себе в своїй майбутній професії, освоїти професійні компетенції в реальних робочих умовах. Для управління, як бази практики, вказана практика – є можливістю «придивитися» до практикантів, організувати адресну підготовку для конкретного робочого місця, конкретних завдань з метою подальшого працевлаштування студента-випускника. За таких умов менторство – один з найкращих способів виконати поставлені завдання.
Також студенти поспілкувалися з іншими працівниками управління та окреслили напрями подальшої роботи.