21 травня пройшов залік з курсу «Антикорупційні європейські стандарти та їх запровадження в Україні» в рамках гранту Антикорупційні європейські стандарти як запорука формування громадянського суспільства в рамках програми Еразмус+ за напрямком ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH. Залік проходив у формі залікового тестування.
Метою проєкту є впровадження інтерактивного курсу для студентів 1 курсу всіх спеціальностей нашого навчального закладу задля ознайомлення з антикорупційними стандартами, виробленими в ЄС, а також формування активної громадянської позиції та закріплення практичних навичок протидії корупційним проявам не тільки під час навчання, але й у повсякденному житті.
По завершенню курсу на підставі аналізу результатів тестування залікового та проміжного щодо сприйняття студентами можна зробити висновки про високий рівень опанування студентами першого курсу різних спеціальностей антикорупційних європейських стандартів, підвищення рівня знань з вітчизняного антикорупційного законодавства та формування практичних навичок протидії корупції, навіть у повсякденному житті, сформованість нульової толерантності до проявів корупції та стійкої зацікавленості у розбудові держави, вільної від корупції.
On May 21, a final assessment in the course “Anti-Corruption European Standards and their Implementation in Ukraine” was held within the framework of the grant “European Anti-Corruption Standards as a Guarantee for the Formation of Civil Society” within the framework of the Erasmus+ program in the direction of ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH. The assessment was held in the form of a test.
The aim of the project is to introduce an interactive course for first-year students of all specialties of our educational institution to familiarize them with anti-corruption standards developed in the EU, as well as to form an active civic position and strengthen practical skills in combating corruption not only during their studies but also in everyday life.
Upon completion of the course, based on the analysis of the results of the final and intermediate tests of students’ perception, we can conclude that the first-year students of various specialties have mastered European anti-corruption standards, increased their knowledge of domestic anti-corruption legislation and developed practical skills in combating corruption, even in everyday life, formed zero tolerance to corruption and a strong interest in building a corruption-free state.