Команда проєкту Erasmus+ KA2 DEFEP «Дистанційна освіта майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на запити сучасних здобувачів вищої освіти та ринку праці» провела соціологічне дослідження, метою якого став опис пріоритетів, потреб та запитів стейкхолдерів дистанційної освіти як потенційно окремої форми освіти. Опитування провели методом формалізованого онлайн-анкетування.
Генеральну сукупність дослідження склали студенти , науково-педагогічні працівники , керівники та афілійовані роботодавці восьми закладів вищої освіти, зокрема: Чорноморський національний університет імені Петра Могили; Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна; Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана; Національний університет «Чернігівська Політехніка»; Уманський національний університет садівництва; Львівський національний університет природокористування; Молдавський державний університет; Технічний університет Молдови.
То, що ж думають стейкхолдери про дистанційну освіту?
З результатами дослідження можна ознайомитися за посиланням.