5 грудня відбулося чергове засідання гуртка «Економічний клуб». Із доповідями виступали студенти першого, другого та третього курсів, презентували цікаві доповіді на теми: «Санкції та їх види», «Мотивування працівників покоління Z» та «Культура споживання: чому ми купуємо більше, ніж нам потрібно?»
В процесі обговорення тем тривала цікава дискусія і були виявилені протиріччя. Так, країни запроваджують санкції проти інших країн, організацій, осіб задля відстоювання своїх інтересів. У той же час і самі несуть втрати від власних обмежень.
Досвід прогресивних компаній показує, що для підвищення мотивації працівників покоління Z, доцільно провести адаптацію корпоративної культури до потреб молодого покоління. Одним із дієвих інструментів мотивації визнано вільний графік робочого дня без жорстких рамок.
При обговоренні теми культури споживання студенти поділилися власним досвідом причин надмірного споживання і нераціональних витрат коштів, розглянули інструменти подолання шкідливих звичок слідування соціальним стандартам.