26 вересня 2025 року в межах реалізації проєкту ЄС Еразмус+ 101082696 – PROMENT «Сприяння професійній освіті та активній участі студентів через становлення комплексної системи менторства та тьюторства у ЗВО з схемою «Менторство молодих учителів» було проведено тренінг «Менторський/тьюторський підхід у надолуженні освітніх втрат» для студентів-менті факультету філології ЧНУ імені Петра Могили.
Організатором та модератором заходу стала Галина Косарєва, кандидат філологічних наук, доцент, виконавець проєкту PROMENT.
Тренеркою була Наталія Ковальчук, кандидат філологічних наук, заслужений працівник освіти України, викладач української мови і літератури, зарубіжної літератури, голова обласного методичного об’єднання викладачів філологічних дисциплін ЗФПО (закладів фахової перед вищої освіти) Миколаївської області, яка спільно з контренером Діаною Козуб, студенткою-менті 341 групи факультету філології в інтерактивній формі взаємодіяли із учасниками зустрічі через практичні кейси.
Захід мав на меті ознайомити учасників із специфікою поняття «освітні втрати», розкрити різні ролі вчителя-ментора-тьютора у подоланні освітніх втрат у ЗЗСО, а також створювати позитивне ставлення до навчання, розвивати емоційний інтелект.
Наталія Ковальчук ознайомила присутніх з поняттями «вчитель-тьютор-ментор». І разом із студентами розставили головні акценти щодо ролей ментора, тьютора, вчителя у надолуженні освітніх втрат.
Козуб Діана розповіла студентам-менті про свій досвід участі у програмі інтелектуального волонтерства від ГО «Навчай для України» «Студментор», під час якого стала тьюторкою з англійської мови у надолуженні освітніх втрат для учнів із прифронтових територій. Діана зауважила, що впевненість у власних силах, умотивованість, навички ефективної комунікації продуктивніше розвинулися завдяки участі у програмі «Менторство молодих учителів» та підтримки менторів у межах проєкту PROMENT.
Зустріч супроводжувалось практичними завданнями. Тож присутні мали змогу змоделювати майбутню діяльність щодо окресленої проблеми.
Захід засвідчив, що система менторства та тьюторства, яку імплементує ЧНУ імені Петра Могили в межах проєкту Erasmus+ PROMENT, ефективно підтримує студентську молодь і сприяє професійному розвитку та подальшому кар’єрному зростанню.






