Новий сайт університету ×

Медіакейс «Як не загубитися у медіапросторі?»: про менторську сесію в межах другого етапу пілотування програми «Менторство молодих учителів» за проєктом PROMENT


14 листопада 2025 року у змішаному форматі відбулася менторська сесія-медіакейс  «Як не загубитися у медіапросторі?», який провела досвідчена менторка Антоніна Станіславівна Ковенєва, учителька-методистка української мови і літератури, інтегрованого курсу літератур Миколаївського ліцею імені Олега Ольжича, викладачка в освітньому проєкті ГО «ЗНОвУ» у межах проєкту ЄС Еразмус+101082696-PROMENT «Сприяння професійній освіті та активній участі студентів через становлення комплексної системи менторства та тьюторства у закладах вищої освіти». На початку зустрічі зі вступним словом виступила Галина Косарєва, координатор програми «Менторство молодих учителів», доцент кафедри української філології та міжкультурної комунікації, наголосивши на актуальності такого заходу у формуванні інформаційної та медіакомпетентності студентів та імплементації  у подальшій професійній діяльності.

     Метою тренінгу стало продемонструвати важливість знань і навичок із інформаційної та цифрової медіаграмотності менті у повсякденному житті та у професійній діяльності.

   Під час тренінгу студенти обговорили, як критичне мислення та навички медіаграмотності допомагають у практичному житті, навчанні та практичні діяльності майбутнього вчителя-філолога. Менті також активно долучалися до вправ: «Факт-рюкзак», «Медіастрави сьогодення», «П’ять ключових питань (Аналіз меседжу)», «Дрібнички». Розвинути навички інфомедійної грамотності та критичного мислення допомогли медіакейси з генерування фейків для Музею обману, а також менті відкрили для себе правила інформаційного фастфуду «6 С + 1 Г» та пограли в інтерактивну гру (з нитками).

   Окрім того, студенти не лише отримали цінні рекомендації, але й активно долучалися до вправи-руханки «Медіа на спині». Наприкінці медакейсу учасники  отримали домашнє завдання: пройти онлайн-тест із медіграмотності від Академії української преси (АУП).

    Отже, що під час заходу менторка створила продуктивну атмосферу співпраці: студенти відверто надавали зворотній зв’язок, відчували себе залученими та мотивованими. Такий партнерський процес обміну ідеями та знань сприяв досягненню цілей та підвищенню мотивації менті.

 Щиро дякуємо менторці Антоніні Ковенєвій за високий професіоналізм та створення невимушеної атмосфери спільнотворення для ефективної командної роботи, а студентам – за вмотивованість та співпрацю!