Командні змагання на знання спеціальності «Геодезія та землеустрій» та англійської мови студентів 3 курсу


Студенти 3 курсу спеціальності 193 «Геодезія та землеустрій» у межах вивчення дисципліни «Англійська мова (за професійним спрямуванням)» взяли участь у командних змаганнях на знання спеціальності та англійської мови.

Членами журі виступили науково-педагогічні працівники кафедр управління земельними ресурсами та англійської мови, а саме:

– викладач кафедри англійської мови Березовська Олена Анатоліївна;

– почесний землевпорядник, ст. викладач Мась Андрій Юльянович;

– д.екон.н., професор Лазарєва Олена Володимирівна;

– к.геол.н., доцент Смирнова Світлана Михайлівна.

Презентації за обраною тематикою представили чотири команди: «Кадастр»,  «Топобазис», «Phantom», «Геоїд».

Перед командами ставили наступні завдання:

– обрати тему за спеціальністю;

– підготувати презентації відповідно до фаху спеціальності англійською мовою;

– презентувати роботи англійською та українською мовами.

У межах командних змагань було висвітлено наступні тематики:

  • Аpplied aspects of the use of uavs for the needs of Geodesy and Land Management (Прикладні аспекти використання безпілотних літальних апаратів для потреб геодезії та землеустрою);
  • Cadastre in West Europe (Кадастр в Західній Європі);
  • Interesting facts from the history of geodesy (Цікаві факти з історії геодезії);
  • Brief Overview of Topographical survey (Експрес-огляд топографічної зйомки).

Члени журі проводили оцінку виступу відповідно до наступних критеріїв:

А – обізнаність у професійній англійській мові;

Б – компетентність студентів  відповідно до фахового спрямування;

В – інформативність матеріалу щодо змістовності та повноти охоплення презентованих даних;

Г – креативність як вміння знаходити нові оригінальні ідеї подання матеріалу;

Д – згуртованість команди під час виконання спільної командної роботи.

Оцінювання щодо кожного критерію проводили за п’ятибальною шкалою.

У цілому, проведений захід був орієнтований на посилення практичної складової, удосконалення професійних та соціальних навичок (soft skills), сприяння розвитку особистісно-професійних інтересів та компетенцій здобувачів, надання можливості активізувати розумову діяльність відповідно до фахового спрямування та застосувати на практиці знання з англійської мови.