Кава до офісу без пластикової кришки, квіти без плівки, не друкувати чеки та квитки в кіно, енергоощадні лампочки – ековиклики на кожен день


Еко-тематика нині популярна у всьому світі і Україна потрошечки долучається до цього тренду.

Українська компанія Leo Burnett Ukraine створила безкоштовний онлайн-ресурс, який допомагає вести більш екологічний спосіб життя. «Екоденник» допоможе користувачам «зробити майбутнє чистим простором для творчості», – так зазначають розробники на своєму сайті. Під своєю філософією «HumanKind» вони мають на увазі  креативність, як силу, що здатна змінити поведінку людини, здатна змінити світ.

Підписавшись на розсилку, користувач щодня повинен виконувати один із 52 викликів, які зроблять планету трішки чистішою. Платформа заснована за принципом краудсейвінгу – результат буде помітно тоді, коли до ініціативи приєднається більше людей.

Розробники пропонують виклики на цілий рік. Наприклад, у перший день радять відмовитися від пластикових пакетів, у другий – від кришечки для кави. Серед інших челенджів – написання фуд-планів, відмова від вологих серветок і навіть вирощування на балконі цибулі.

Виконавши один виклик, користувач вже зробить маленький внесок у збереження екології. Згодом розробники обіцяють додати ще більше ековикликів на кожен день.

«Наш альфа-принцип «HumanKind» підштовхує нас підняти глобальну проблему, про яку досі замало говорять в Україні – забруднення середовища. Цей сайт та його 52 виклики покажуть, як ставитись до власних відходів більш відповідально. Підтримка кожної сотні людей допоможе заощадити 1 тонну сміття!», – говорять розробники Екоденника.