Триває інформаційна кампанія ЧНУ імені Петра Могили – 25 років. «Навчайся на хвилі».
Обличчям проєкту стала студентка другого курсу спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», освітня програма «Фінанси і кредит з поглибленим вивченням іноземної мови». Рекламні борди вже на вулицях міста Миколаєва.
Варто нагадати, що минулого року економісти ЧНУ імені Петра Могили разом з доцентом б.в.з кафедри економіки та підприємництва, Віктором Погромським взяли участь у зніманні соціальної реклами запобігання розповсюдженню COVID-19 «Залишайся в Миколаєві! Навчайся на хвилі Чорноморського національного університету імені Петра Могили!».
Шановні абітурієнти, обирайте найкраще, приєднуйтесь до лав студентів Чорноморського національного університету імені Петра Могили!