Гостьова лекція на тему «Сучасні тенденції маркетингу та міжнародного маркетингу» для студентів факультету економічних наук


26 березня 2025 року студенти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти факультету економічних наук спеціальностей 071 Облік і оподаткування, 072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок, 073 Менеджмент, 076 Підприємництво та торгівля в рамках вивчення курсів «Маркетинг» та «Міжнародний маркетинг» взяли участь у гостьовій лекції на тему «Сучасні тенденції  маркетингу та міжнародного маркетингу».

Спікером заходу став Віталій Хижняк, випускник факультету економічних наук Чорноморського національного університету імені Петра Могили, керівник відділу соціального шопінгу в Teikametrics та співзасновник Hiive (joinhiive.com), який поділився цінним досвідом та реальними бізнес-кейсами, аналізуючи роль маркетингу в сучасному бізнес-середовищі.

Основною метою лекції було не лише поділитися практичними знаннями, а й надихнути студентів на професійний розвиток, мотивуючи їх робити перші кроки до успішної кар’єри, в тому числі, у сфері маркетингу.

Лекція стала потужним джерелом знань, допомагаючи студентам глибше зрозуміти сучасні маркетингові стратегії, інструменти міжнародного маркетингу та тенденції ринку.

Колектив кафедри менеджменту та студенти щиро дякують Віталію Хижняку за цікаву дискусію, практичні ідеї та корисну інформацію, що розширила їх професійні горизонти.