Сьогодні яскраво проявляється різниця інтересів батьків і дітей з приводу проведення вiльного часу. Батькам хочеться, щоб діти займалися корисними речами. А діти хочуть займатися тим, що їм цікаво. Як же все це поєднувати?
Упродовж зимових канікул (9-12 січня) Чорноморський національний університет імені Петра Могили проводив бізнес-навчання дітей 8-15 років в дитячій бізнес-школі.
До програми навчання входить:
– фінансова грамотність;
– ораторське мистецтво;
– критичне мислення;
– ефективні комунікації;
– побудова команди.
На зимових канікулах Школа провела 2 програми:
– “Курс молодого бізнесмена” – групи 8-11 і 12-14 років
– “Розробка власного бренду” – 10-14 років.
Програма “Курс молодого бізнесмена” включає:
– фінансову грамотність;
– ораторське мистецтво;
– розвиток лідерських якостей;
– критичне мислення;
– комунікації.
Програма “Розробка власного бренду” включає:
День 1. Бренд-ідея – від ідеї продукту до ідеї бренду.
День 2. Бренд-стратегія – розробка стратегії бренду і його просування.
День 3. Я – бренд і вартість проекту – роль особистості у формуванні бренду проекту. Вартість проекту.
День 4. Презентація бренду – створення рекламних повідомлень.
Усі заняття проходять в ігровій та інтерактивній формі.
По закінченню курсу видається сертифікат про проходження навчання!
КАНІКУЛИ можна і потрібно проводити з користю!
Додаткова інформація: тут