Ділова гра «Фінансовий супергерой»


Маєте цікаву бізнес-ідею? Що зробити, щоб перетворити мрії в реальний бізнес? Обґрунтовуємо бізнес-план!

ДІЛОВА ГРА «ФІНАНСОВИЙ СУПЕРГЕРОЙ»
ДЛЯ УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ.

Завдяки участі у діловій грі Ви дізнаєтесь, що потрібно зробити для досягнення поставленої цілі та успішної реалізації бізнес-ідеї.

Партнер проекту – мережа магазинів MOYO

Для участі у діловій грі необхідно:

  1. Ознайомитись з вимогами до бізнеспроектів та критеріями їх оцінювання.
  2. Зібрати команду, обрати назву та капітана (в команді має бути до 7 осіб).
  3. Подати заявку на участь у діловій грі на електронну адресу: businessgame1718@gmail.com
  4. Після отримання заявки оргкомітетом ділової гри, команді призначатимуться куратори (викладач та студент Чорноморського національного університету імені Петра Могили).
  5. Підготувати бізнес-проект і оформити його в ПРЕЗЕНТАЦІЮ (Powerpoint чи інших програмах).
  6. Надіслати оформлену презентацію на електронну адресу оргкомітету (ПІВФІНАЛ ГРИ): businessgame1718@gmail.com
  7. До ФІНАЛУ виходять 5 проектів, які набирають найбільшу кількість балів за результатами експертного оцінювання проектів професорсько-викладацьким складом кафедри фінансів і кредиту ЧНУ імені Петра Могили.
  8. Оголошення результатів ПІВФІНАЛУ буде здійснюватися на електронну пошту вчителя та капітана команди, що зазначені в заявці на участь.
  9. Командам, які отримали запрошення на ФІНАЛ, що відбуватиметься у ЧНУ імені Петра Могили 24 січня 2017 р.:
  10. Презентувати бізнес-проект (виступи команд мають тривати не більше 10 хвилин). Після виступу – відповісти на запитання журі.

ЕТАПИ ПРОВЕДЕННЯ ДІЛОВОЇ ГРИ:

 

  1. Подача заявок – до 01.12. 2017 р.
  2. Подача презентацій бізнес-проектів (півфінал) – до 22.12.2017 р.
  3. Експертне оцінювання отриманих презентацій професорсько-викладацьким складом кафедри фінансів і кредиту ЧНУ імені Петра Могили, визначення команд-фіналістів до 27.12.2017 р.
  4. Оголошення результатів ПІВФІНАЛУ – 27.12.2017 р.
  5. Фінал конкурсу – 24.01.2018 р.

 

НАГОРОДЖЕННЯ

Для всіх учасників ділової гри: сертифікат учасника.
Для переможців: цінні призи.

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРЕЗЕНТАЦІЇ

У межах проекту необхідно розробити:

  1. Що є вашим продуктом (товар/послуга) і які потреби споживачів він задовольняє.
  2. Хто Ваші конкуренти. Ваші конкурентні переваги.
  3. Яка мета проекту (виробництво і продаж товару, продаж технології)? Якщо виробництво, де і як плануєте його організувати.
  4. Цільові сегменти ринку.
  5. Чи будете виходити на міжнародний рівень?
  6. Як будете шукати клієнтів (реклама, PR, product placement, спонсори та інше)?
  7. Який метод продажу найбільш ефективний?
  8. Яким чином будете фінансувати проект? Чому він вигідний інвесторам?
  9. Спрогнозуйте рух грошових коштів (доходи та витрати) протягом першого року реалізації проекту та можливий прибуток.
  10. Ризики проекту та як Ви плануєте їх мінімізувати.

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПРОЕКТІВ (ПІВФІНАЛ):

  1. Оформлення (креативність та доступність сприйняття, використання сучасних комп’ютерних програм) – 20 б.
  2. Новизна проекту – 10 б.
  3. Актуальність проекту – 10 б.
  4. Економічна ефективність проекту – 15 б.
  5. Соціальна значущість проекту – 15 б.

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПРОЕКТІВ (ФІНАЛ):

  1. Оформлення (креативність та доступність сприйняття, використання сучасних комп’ютерних програм) – 20 б.
  2. Новизна проекту – 10 б.
  3. Актуальність проекту – 10 б.
  4. Економічна ефективність проекту – 15 б.
  5. Соціальна значущість проекту – 15 б.
  6. Вміння презентувати проект – 20 б.
  7. Відповіді на запитання – 20 б.

 

ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОК:

Куратор проекту:
Черненок Катерина Петрівна, канд. екон. наук, доцент:
тел.: + 38 050 087 56 89;
e-mail: k.chernenok@gmail.com

Ми у  Facebook

Заявка учасника (завантажити)

Події та оголошення


листопада
15
Семінар на тему “Цифровий ідентифікатор об’єкта DOI (The Digital Object Identifier). Агентство CrossRef”

Шановні колеги! Редактори та редколегії  наявних та майбутніх журналів! Запрошуємо Вас на семінар, якій відбудеться 15-го листопада 2018 р.

листопада
14
Тренінг «Технології ефективної взаємодії куратора-дорадника зі студентською групою (комунікація, методи згуртування групи та вирішення конфліктів)»

14.11.2018 о 10.30 запрошуємо кураторів-дорадників на тренінг «Технології ефективної взаємодії куратора-дорадника зі студентською групою (комунікація, методи згуртування групи та вирішення конфліктів)» в ауд.10-109. Програма тренінгу: – потреби студентів та ефективні методи комунікації; – методи експрес-діагностики психологічного клімату в групі та …

листопада
14
Презентація книги «Чорноморський центральний військово-морський архів 1794-1934 рр. Дослідження. Документи. Реєстр фондів: реконструкція»

14 листопада о 14.30 у приміщені Вченої ради університету відбудеться презентація книги «Чорноморський центральний військово-морський архів 1794-1934 рр.